اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران برنامه‌های تلویزیون به‌مناسبت شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی + زمان پخش فیلمنامه‌نویس مشهدی: آرزویم است که درباره امام رضا (ع) فیلمنامه خوبی بنویسم رضا میرکریمی: خبر تلخی بود پیام تسلیت «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد در پی شهادت رئیس‌جمهور پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت پیام تسلیت «محمدمهدی دادمان» رئیس حوزهٔ هنری در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی برگزاری سوگواره شعر درپی شهادت رئیس‌جمهور ایران + جزئیات بغض احمد نجفی شکست | امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود سریال «عاشورا» در شبکه دو سیما + زمان پخش موسوی‌مهر: شهدای حادثه اخیر، گلچینی از همه خوبی‌ها بودند | حلاوت خدمات شهید رئیسی از کام ملت پاک نمی‌شود + فیلم اشاعه فرهنگ رضوی با گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری | گزارشی از مراسم اختتامیه جشنواره هنر‌های نمایشی رضوی تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور ۷روز تعطيل است لغو یک‌هفته‌ای تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو پخش برنامه‌ها و سریال‌های شاد در شبکه نمایش‌خانگی تسلیت نهاد‌های فرهنگی برای شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور سهم تو شد آخر شهادت سید ابراهیم | شعر علیرضا قزوه، شاعر آیینی کشور در سوگ شهید رئیسی
سرخط خبرها

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

  • کد خبر: ۲۲۶۹۶۵
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
  • ۱
همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان
رخنه، سریال جدید این روز‌های تلویزیون با دربرگیری ژانر‌های علمی و خانوادگی، تنوع و جذابیت خاصی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال رخنه، از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، به عنوان اولین همکاری مشترک بین وزارت دفاع و سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیما، از شبکه یک سیما پخش شد.

درباره سریال

رخنه، سریال جدید این روز‌های تلویزیون،  صرفاً به حوزه امنیتی محدود نمی‌شود و با دربرگیری ژانر‌های علمی و خانوادگی، تنوع و جذابیت خاصی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

در این سریال فداکاری‌ها، تلاش‌ها و ایستادگی‌های یک دانشمند ایرانی در راه علم و دانش به تصویر کشیده شده است.

این سریال ۳۰ قسمتی، داستان خنثی‌سازی یک عملیات پیچیده نفوذ و خرابکاری در سازمان هوافضای وزارت دفاع را روایت می‌کند.

زمان پخش و تکرار

این سریال هرشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۱:۳۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

بازیگران سریال رخنه

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

نادر فلاح

نادر فلاح بازیگری نام‌آشنا در عرصه‌های مختلف هنر ازجمله سینما، تئاتر و تلویزیون است. فعالیت هنری فلاح از سال ۱۳۶۸ با حضور در تئاتر کرمان آغاز شد و در سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در سریال “جای نزدیک آسمان” برای اولین‌بار به عرصه سینما و تلویزیون قدم گذاشت؛ اما نقطه‌عطف کارنامه هنری او، بازی در فیلم “چند کیلو خرما برای مراسم تدفین” در سال ۱۳۸۴ بود. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور، نخستین تجربه سینمایی نادر فلاح محسوب می‌شود.

حضور او در فیلم “چند متر مکعب عشق” در سال ۱۳۹۰، با تحسین منتقدان و مخاطبان همراه بود و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن منتقدان سینما را برای او به ارمغان آورد. این بازیگر درطول سال‌های فعالیت خود در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته و با بازی درخشان خود، جایگاه ویژه‌ای را در میان اهالی هنر و مخاطبان کسب کرده است.

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

رامتین خداپناهی

رامتین خداپناهی ازجمله بازیگران مرد ایرانی است که در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت می‌کند.

اولین تجربه هنری وی، حضور در تله تئاتر “کشتی نوح” بود و پس از آن، بلافاصله در فیلم سینمایی “ارتفاع پست” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش پرداخت.

خداپناهی علاوه‌بر بازیگری، در زمینه کارگردانی و تدریس نیز فعالیت دارد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته نمایش گرایش کارگردانی است و درحال‌حاضر به‌عنوان مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مشغول به کار می‌باشد.

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

علیرام نورایی

علیرام نورایی ازجمله بازیگرانی است که در سریال رخنه به ایفای نقش می‌پردازد.

نورایی درطول دوران فعالیت هنری خود در آثار متعدد و شاخصی به ایفای نقش پرداخته و با نقش‌آفرینی‌های ماندگار خود، جایگاه ویژه‌ای را در میان اهالی هنر و مخاطبان کسب کرده است. ازجمله سریال‌های برجسته او می‌توان به “ماتادور”، “آسپرین”، “گاندو” و “محرمانه” اشاره کرد.

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس با حضور در چند اثر از مرضیه برومند، کارگردان نامدار ایرانی به شهرت رسید. ازجمله این آثار می‌توان به “خودرو تهران ۱۱″، “هتل” و “مربای شیرین” اشاره کرد.

نقش آفرینی او در مجموعه “زی زی گولو” در نقش “آقای پدر” نقطه عطفی در کارنامه صدیق محسوب می‌شود و او را به چهره‌ای محبوب در میان کودکان و بزرگسالان تبدیل کرد. صدیق که بیشتر با نقش‌های طنز شناخته می‌شود در سریال “دردسر‌های عظیم ۲” در نقشی جدی ظاهر شد و به‌خوبی از عهده آن برآمد.

او درحال‌حاضر اجرای برنامه “کتاب باز” را از شبکه نسیم برعهده دارد و به‌زودی فیلم سینمایی “آشوب” با بازی او اکران می‌شود. علاوه‌براین، صدیق در سریال‌های “بیقرار ۲” و “تله فیلم گوشی قرمز” نیز به ایفای نقش پرداخته است.

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

خسرو شهراز

خسرو شهراز ازجمله بازیگران با تجربه است که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

ازجمله آثار شاخص شهراز می‌توان به “خیابان هشتم” به کارگردانی علی رضا امینی اشاره کرد که در آن در کنار هنرمندانی مانند ترانه علیدوستی، حامد بهداد و صابر ابر به ایفای نقش پرداخت.

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

بهرام ابراهیمی

ابراهیمی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون در سال ۱۳۷۴ با پیشنهاد زنده‌یاد احمد آقالو به جمع بازیگران رادیو پیوست و با بازی در نمایش رادیویی “رستم و سهراب” به کارگردانی خسرو فرخزادی، به‌طور رسمی کار خود را در این عرصه آغاز کرد.

بهرام ابراهیمی به‌واسطه صدای خاص و دلنشین خود در رادیو نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و تاکنون نقش‌های متعددی را در نمایش‌های رادیویی تجربه کرده است. او علاوه‌بر بازیگری، سابقه تدریس نیز دارد؛ اما به‌دلیل عدم تمرکز و جدیت هنرجویان درحال‌حاضر از این کار کناره‌گیری کرده است.

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

مریم کاویانی

مریم کاویانی از بازیگران مطرح زن ایرانی سینما و تلویزیون است. او پس از اخذ مدرک تحصیلی در رشته پرستاری، فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم “رویای جوانی” آغاز کرد.

نقطه‌عطف زندگی هنری وی، ملاقات او با نادر مقدس در سال ۱۳۸۱ بود. مقدس که در آن زمان درحال ساخت فیلم “رویای جوانی” بود، کاویانی را در محل کارش بیمارستان مهراد دید و از او برای حضور در این فیلم دعوت کرد. کاویانی که از سر کنجکاوی به پشت‌صحنه فیلم رفته بود با پیشنهاد بازی در نقشی کوتاه به‌عنوان یک خانم دکتر روبه‌رو شد و بدین‌ترتیب، اولین تجربه بازیگری خود را کسب کرد.

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران دارد. داستانی جالب از شروع مسیر بازیگری خود دارد. او که دختر اسفندیار شهیدی مدیر فیلمبرداری است در ابتدا با مخالفت پدرش روبه‌رو بود.

شهیدی که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است در ابتدا به‌دنبال تحصیل در رشته هنر بود؛ اما پدرش با این موضوع مخالفت کرد. او در ادامه می‌گوید: روزی به‌طور تصادفی به سر کاری رفتم که پدرم مدیر فیلمبرداری و آقای صادق کرمیار کارگردان آن فیلم بودند. آقای کرمیار به من پیشنهاد بازیگری دادند؛ اما من آن را جدی نگرفتم. تا اینکه حدود دو ماه بع، از من برای بازی در یک فیلم تلویزیونی دعوت کردند.

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

حدیث نیکرو

حدیث نیکرو فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۴ با بازی در نمایش “آخرین شب هجرت” به نویسندگی و کارگردانی مجید فلاح شجایی آغاز کرد؛ اما نقطه‌عطف مسیر هنری نیکرو، حضور او در فیلم سینمایی ایرانی “وقتی همه خواب بودند” به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور در سال ۱۳۸۱ بود.

نیکرو از آن زمان تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است که ازجمله آنها می‌توان به “گیله وا”، “خانواده دکتر ماهان” و “کامیون” اشاره کرد. وی همچنین در تئاتر نیز فعالیت دارد و در نمایش‌های متعددی روی صحنه رفته است. نیکرو از سال ۱۳۹۶ عضو هیئت مدیره انجمن نمایش استان گیلان نیز است.

همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه است و علاوه‌بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز سابقه درخشانی دارد. این بازیگر توانمند فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۸۲ با سریال “بچه‌های خیابان” به کارگردانی همایون اسعدیان به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد و با بازی در سریال “از یاد رفته” در سال ۱۳۹۰ به شهرت رسید.

او در سال ۱۳۹۱ با امین نظری فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه فرانسه ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به‌نام سانیار متولد ۱۳۹۴ است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
0
0
چرت وپرت هست اینها
به اصطلاح دانشمندان باخودشون درگیری دارند یاباخانواده شان کجایش امنیتی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->